Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků | Střední ...
Hodnocení chování žáka navrhuje třídní učitel a rozhoduje o něm ředitel školy po projednání v pedagogické radě. Kritériem pro hodnocení chování je dodržování školního řádu během klasifikačního období. Při hodnocení chování se přihlíží k věku, morální
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na co naopak při slovním hodnocení nezapomenout? Souč
SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA A HODNOCENÍ UČITELE – DVA
hodnocení jako jsou funkce, typy, formy hodnocení a cíle hodnocení a zavádí nás k modelu komplexního rozvíjejícího hodnocení, v němţ je učitelovo hodnocení ţáka vyváţeno explicitně sebehodnocením žáka. Pohled ţáka na dosaţené výsledky doplňuje pohled
Kritéria pro hodnocení žáků
Způsob hodnocení žáků s podpůrnými opatřeními 1) Třídní učitelé a výchovný poradce jsou povinni seznamovat ostatní vyučující s doporučeními ze školských poradenských zařízení, které mají vztah ke způsobu hodnocení a klasifikace žáka a
PRAVIDLA PRO HODNOCENÍ ŽÁKŮ VE STŘEDNÍ ŠKOLE
Hodnocení žáka na vysvědčení určí učitel, který vyučuje danému předmětu. Výjimkou jsou komisionální zkoušky. Při dlouhodobějším pobytu žáka mimo školu (lázeňské léčení, léčebný pobyt, dočasné umístění v ústavech apod.) učitel respektuje známky žáka,
§ 69 – Hodnocení výsledků vzdělávání žáků : Školský zákon ...
Hodnocení žáka v odborných předmětech, které stanoví rámcový vzdělávací program v uměleckých oborech, se uskutečňuje po vykonání komisionální zkoušky. (5) Nelze-li žáka hodnotit na konci prvního pololetí, určí ředitel školy pro jeho hodnocení náhradn
Hodnocení žáka -
Hodnocení je organickou součástí vzdělávání, trvale prostupuje vyučováním, slouží k řízení a usměrňování učební činnosti a má podobu zpětné vazby ke zdokonalování této činnosti – žáci se učí učit se. Hodnocení je přítomno v činnosti učitele i žáka, o
Webová aplikace>Hodnocení>Výpis výsledků>Hodnocení ...
Pomocí odkazu Hodnocení - Výpis výsledků - Hodnocení žáka/studenta spustíme formulář pro výpis hodnocení žáků/studentů. Pro zobrazení výpisu je nejprve nutné zvolit Období (pololetí) a Třídu, v níž je zařazen žák/student, pro kterého realizujeme výpi
Formativní hodnocení žák ů na 1. stupni ZŠ
hodnocení, významu zp ětné vazby a následné analýzy školské dokumentace. Prost řednictvím analýzy odborné literatury jsme se snažili objasnit obsah, funkci, formy a kritéria školního hodnocení. Dále jsem popsali vliv hodnocení na žáka, význam zp ětné
Hodnocení žáků -
5. Při hodnocení žáka podle odstavců 1 a 3 se na prvním stupni použije pro zápis stupně hodnocení číslice, na druhém stupni se použije slovní označení stupně hodnocení podle odstavců 1 a 3. 6. Celkové hodnocení žáka se na vysvědčení vyjadřuje stupni: